Дизель або бензин, що краще вибрати?

• Один з основних критеріїв, який хвилює автомобілістів - це витрата палива. Завдяки технології дизельного двигуна, яка забезпечує більшу ступінь стиснення горючої суміші, витрата палива у дизеля виходить менше, ніж у бензинового аналога. Проте, менша витрата палива означає і меншу потужність двигуна. Тому, тут кожен повинен вирішити для себе сам, що важливіше: мчати швидше, або ж платити за паливо менше. Звичайно, вибір залежить від манери їзди і від варіантів експлуатації автомобіля. Скажімо, якщо більшість поїздок буде відбуватися по місту, то, звичайно ж, найкращим варіантом буде дизель. Якщо ж мова йде про заміські поїздки, про часті пересування по трасі, краще бензиновий варіант, так як любителям «поганяти», дизель здасться нуднуватий.
 
• Що стосується довговічності, то по теорії, такими повинні вважатися дизельні двигуни. Вважається, що при згорянні дизельного палива, в циліндрах двигуна утворюється масляниста речовина, яке додатково змащує деталі силового агрегату. Проте, якщо взяти до уваги якість дизельного палива в нашій країні, то ситуація виходить протилежною. На просторах Росії виходить так, що більш довговічними виявляються саме бензинові двигуни, так як вони більш стійкі до різних домішок. Ресурс дизельного двигуна значно знижується при використанні вітчизняної "солярки".
 
• Відмінність дизеля від бензину різко відчувається, коли виникає необхідність в ремонті «залізного серця». У цьому питанні більш економним є бензиновий двигун. Справа в тому, що не так просто знайти грамотного майстра, який би вміло зміг відремонтувати дизельний двигун. Зараз не беремо до уваги «кулібіни», які працюють за принципом, - «Знайду інформацію в інтернеті і розберуся». Якщо автомобіль вам доріг і найближчим часом продавати ви його не збираєтеся, не звертайтеся до таких людей. Продовжуючи питання ремонту, найдорожчим в обслуговуванні є ТНВД. Вартість нового агрегату становить близько 2-х тисяч доларів. За ці гроші можна провести капітальний ремонт бензинового двигуна. Так що, хоч і, в цьому плані, схиляється на користь бензинового агрегату.
 
• Для наших широт не менш важливий питання експлуатації в зимовий час. У цьому плані, власники автомобілів з бензиновим двигуном в більш виграшному положенні. Справа в тому, що дизельний двигун, в зимовий час, необхідно заправляти зимової «соляркою». Якщо АЗС підсунула літнє дизельне паливо, то при мінусовій температурі воно приймає гелевидний стан. Зрозуміло, запустити двигун стає неможливо. Так що, в плані запуску взимку, бензинові двигуни знову отримують перевагу, не дивлячись на мороку зі свічками запалювання.
 
• Тепер, знаючи всі достоїнства і недоліки обох двигунів, вибрати дизель або бензин - не проблема. Можливо, в Європі дизельні двигуни і перевершують бензинові, проте в наших краях все зовсім навпаки. Бензиновий двигун дешевше в ремонті, менш вибагливий, легше запускається взимку. Дизель економніше витрачає паливо, то власники бензинових автомобілів мають можливість заощадити ще більше, встановивши ГБО. Таким чином, бензиновий двигун буде більш практичним.