Гарантія та повернення

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ І ГАРАНТІЇ

Повернення товару належної якості.
Приватний клієнт - фізична особа, яка купує товар для особистих потреб, не пов'язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов'язків найманого працівника, відповідно до ст.9. Закону України «Про захист прав споживача» має право повернути товар належної якості Продавцю протягом 14 днів з дати його отримання.
Гуртовим клієнтам надається можливість повернути товар належної якості Продавцю на наступних умовах:-Покупець може повернути товар впродовж 5 календарних днів з моменту отримання товару від постачальника, якщо товар не був у вжитку, усі гарантійні пломби, упакування та товарний вигляд збережені.
- Товари, що не відповідають замовленим через пересортицю, якщо така невідповідність не може бути визначено візуально в ході прийому-передачі, - без обмежень протягом 14 днів з дати отримання.
 
Вимоги до товару:
Не використовувався.
Збережений товарний вигляд, упаковка, ярлики.
Збережений розрахунковий документ (видаткова накладна).
 
Порядок оформлення повернення товару:
Зв'язатися з персональним менеджером.
Оформити заяву на повернення товару Завантажити
Надати документ, що засвідчує особу.
Надати товар і видаткову накладну.
 
Грошові кошти підлягають поверненню в найкоротший термін, але не більше 7 днів з моменту надання Покупцем товару і перерахованих документів.
 
Гарантія
На весь товар надається гарантія. Гарантійний термін на товар, умови гарантії та порядок звернення з гарантійною претензією викладені в «Положенні про гарантії та умови повернення товарів, придбаних в інтернет-магазині formulagurt.com.ua» (див. нижче)
 
Гарантійна претензія розглядається протягом до 3 (трьох) робочіх днів при пред'явленні дефектного товару і оформлених належним чином:
1. Замовлення-наряду на установку товару на СТО відповідно до «Положення про гарантії та умови повернення товарів, придбаних в інтернет-магазині formulagurt.com.ua»
2. Акта рекламації.

 

Положення про гарантію та умови повернення товарів, придбаних  в  інтернет-магазині formulagurt.com.ua/

1.    ОРГИІНАЛЬНІ ТА НЕОРИГІНАЛЬНІ ТОВАРИ.

1.1. Оригінальним (Original Equipment, OE) є Товар, який призначений для поставки на конвеєр автовиробника або  забезпечення його дилерської мережі з метою здійснення гарантійного та післягарантійного обслуговування і ремонту. Оригінальний Товар  має на собі або пакуванні логотип автовиробника і Код, за яким його  ідентифікують згідно  документації (програмного забезпечення) автовиробника.

1.2. Будь-який інший Товар, незалежно від виробника і пакування, є неоригінальним (Aftermarket, AM).

1.3 Гарантія якості передбачає зобов’язання  Продавця здійснити безоплатний ремонт або заміну Товару,  який не відповідає технічним вимогам виробника внаслідок  виробничого дефекту.

2. ГАРАНТІЙНІ СТРОКИ ТА УМОВИ ДІЇ ГАРАНТІЇ.

2.1. Гарантійний строк на Товар  вказаний на Сайті як правило, є не меншим за:

2.1.1 Для оригінального Товару - 6 (шість) місяців з дати придбання, а у разі  потреби його спеціальної установки – з  дати  установки або 12 000 км пробігу (що наступить раніше).

2.1.2. Для неоригінального Товару - 1 (один) місяць з дати придбання, а у разі потреби його спеціальної установки - з  дати установки або 2 000 км пробігу (що наступить раніше).

2.2. На Товар, який відноситься до наступних електричних виробів: лампи освітлення; свічки запалювання та накалювання; високовольтні дроти; котушки запалювання, вимикачі  та розподільники запалення; датчики, -  гарантійний строк не встановлюється, а гарантія обмежується визначенням його працездатності на момент установки на автомобіль.

2.3. Гарантійний строк на Товар, встановлений на автомобілі, які використовуються в таксі, службах перевезення або беруть участь в спортивних змаганнях,  зменшується .

2.4. Гарантія діє за умови дотримання Покупцем наступних вимог:

2.4.1. Товар відповідає специфікації автомобіля.

2.4.2. Товар встановлено на автомобіль на СТО, що підтверджується наданням замовлення-наряду.

2.4.3. Непрацездатність (дефектність) Товару підтверджена Актом рекламації.

2.4.4. Гарантійна претензія висунута протягом 10 календарних днів з дати оформлення Акту рекламації.

2.5. Замовлення-наряд на встановлення Товару на СТО має містити дані відповідно до ст. 25 Закону України «Про автомобільний транспорт»:

2.5.1. Найменування і реквізити СТО.

2.5.2. Прізвище та ініціали замовника робіт на СТО

2.5.3. Держномер, VIN-код, рік випуску автомобіля.

2.5.4. Дата заїзду на СТО.

2.5.5. Пробіг  на момент заїзду на СТО.

2.5.4. Перелік виконаних робіт та їх вартість.

2.5.5. Перелік складових частин (матеріалів), використаних під час виконання робіт.

2.5.6. Прізвище, ініціали та підпис відповідальної особи СТО, печатку СТО (за наявності).

2.5.7. Підпис Покупця про приймання виконаних робіт.

2.6. Акт рекламації має містити відомості згідно зразка, який надається Продавцем Покупцю.

2.7. Гарантія  не розповсюджується на наступні випадки:

2.7.1. Пошкодження Товару внаслідок ДТП, під час монтажу або демонтажу, порушення правил  експлуатації, установки з порушенням технології виконання ремонтних робіт.

2.7.2 Пошкодження Товару, який належить до паливної системи та системи вихлопу газів автомобіля, що виникло внаслідок застосування низькоякісного палива, в тому числі внаслідок забруднення або застосування етильованого бензину.

2.7.3. Пошкодження підвіски і рульового управління, які виникли внаслідок неналежної експлуатації.

2.7.4. Претензій до шуму (скрипу) гальм, наявності великої кількості абразивного пилу.

2.7.5. Претензій до зовнішніх пошкоджень Товарів, які є склом кузова та приладами освітлення.

2.7.6. Претензій до несправності або корозії Товару, які виникли внаслідок впливу промислових і хімічних викидів, кислотного або лужного забруднення повітря, рослинного соку, продуктів життєдіяльності птахів і тварин, хімічних активних речовин, у тому числі, таких, що застосовуються для боротьби проти обледеніння доріг, природних явищ (град, блискавка і т.д.)

2.7.7. Експлуатаційного зносу і нормальної зміни стану, в том числі старіння, такого Товару, як щітки склоочисника, привідні ремені, гальмівні колодки, диски та барабани, диски зчеплення, свічки запалювання.

2.7.8. Недотримання вимог інструкцій та рекомендацій виробника автомобіля та автозапчастин при проведенні ремонту (заміні частин) систем  гідравлічного, електрогідравлічного підсилювача керма, кондиціонування, охолодження  щодо проведення промивки систем, перевірки пов’язаних запчастин, заміни  тих, що вийшли з ладу і можуть вплинути на роботу нової запчастини, а при заміні компресора кондиціонера  щодо обов’язкової заміни фільтра-осушувача і розширювального клапана.

2.7.9. Відсутності у замовленні-наряді при монтажі Товару на автомобіль відмітки про проведення робіт, які пов’язані, в тому числі, з обов’язковою заміною інших деталей  відповідно до п.2.7.8.

2.7.10. Втручання в вузли, змінення конструкції, геометрії або властивостей матеріалу виробу (шліфування, підрізка, тощо),   спроб самостійного відновлення чи ремонту.

2.7.11. Належності Товару до категорії витратних матеріалів.

2.7.12. Недотримання Покупцем вимог, за яких діє гарантія.

3. ПОРЯДОК РОЗГЛЯДУ ГАРАНТІЙНИХ ПРЕТЕНЗІЙ.

3.1. Покупець має право звернутися з гарантійною претензією до виробника Товару або Продавця за місцем купівлі Товару.

3.2. Покупець оформляє гарантійну претензію в письмовій формі.

3.3. Продавець розглядає гарантійну претензію відповідно до чинного законодавства України.

3.4. Для розгляду гарантійної претензії Покупець надає дефектний Товар та  документи згідно п.2.5, 2.6  даного Положення.

3.4.1. Товар має бути наданим в тій же комплектності, в якій він був отриманий від Продавця.

3.4.2. Окремі вузли і агрегати мають бути в зібраному стані, без слідів стороннього втручання, а в разі недотримання цієї вимоги із технологічних причин має бути надане мотивоване пояснення.

3.5. Продавець приймає рішення по гарантійній претензії протягом не більше 3 (трьох) робочочіх днів після надання дефектного Товару та документів.

3.6. У разі задоволення гарантійної претензії Продавець інформує про це Покупця і в строк згідно діючого законодавства України надає Товар на заміну дефектного або повертає Покупцю грошові кошти.

3.7. Гарантійні претензії до Товару, який відноситься до електричних виробів, окрім вказаних в п.2.2,  розглядаються за умови проведення попередньої діагностики електричної системи автомобіля.

3.8. Для Товарів, які придбані роздрібним клієнтом,  можливе задоволення гарантійної претензії за  відсутності документів згідно п.2.5, 2.6  даного Положення, але за умови, якщо  Покупець замовить  у Продавця на заміну  дефектному аналогічний  Товар з числа  актуальних пропозицій на Сайті

3.8.1 Строк звернення з гарантійною претензією не перевищує 14 (чотирнадцять днів) з дати прийому-передачі Товару.

3.8.2. Задоволення гарантійної претензії Покупця в такий спосіб можливе для кожного найменування Товару лише один раз.

4. УМОВИ  ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ.

4.1. Товар підлягає поверненню у випадках та на умовах, які визначених чинним законодавством України та Договором.

4.2. Повернення Товару  має обов’язково  бути узгодженим з Продавцем.

4.2.1  В ході узгодження визначається порядок передачі Товару: строки, перевізник тощо.

4.2.2. Усі ризики внаслідок неузгодженої повернення Товару несе Покупець.

4.3. Товар, який не був у експлуатації, має мати ціле пакування , в іншому випадку Покупцю може бути відмовлено у поверненні Товару.

Перелік запасних частин до автомобілів категорії "Розхідники", на які гарантія не поширюється і даний вид запчастин перевіряється на його цілісність і працездатність в момент отримання:
 
1. Лампочки розжарювання
2. Свічки запалювання
3. Свічки розжарювання
4. Запобіжники
5. Гальмівні колодки і накладки
6. Диск зчеплення (фрикційні накладки)
7. Фільтри масляні, повітряні, паливні
8. Щітки склоочисників
9. Контактна група замка запалювання